Het kortste berichtje ooit: Geniet er maar van! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Roos Bosch - WaarBenJij.nu Het kortste berichtje ooit: Geniet er maar van! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Roos Bosch - WaarBenJij.nu

Het kortste berichtje ooit: Geniet er maar van!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

29 April 2009 | Finland, Kuopio

Hei hei mensjes,

Hierbij kondig ik voortijdig aan dat dit het lezen bijna niet waard is, zo kort (voor mijn doen dan). Ik denk dat het alle keren hiervoor dat ze aan de lange kant waren redelijk compenseert. Hihi.

Ok even serieus. Vorige week voor het vak Russian Trade & Culture naar St. Petertje geweest wat super gaaf was. Dus een heleboel te vertellen zou je zeggen. Idd. Maar....niet nu. Ik zit al 3 dagen achter mn scherpje en mn oogjes tollen in mn hoofd. Kort gezegd: ik heb het druk gehad (eigen schuld, I know, moet ik maar eerder fanatiek aan de slag...pfff moeilijk!!)en ben er nu wel ff klaar mee!!

Morgen ochtend vertrek ik voor Independance Day (feest dat voor de Finnen dichts bij carnaval in buurt komt, jaja) naar Helskinki en een paar dagen naar Tallinn in Estland. En al is de timing voor mij nog zo bagger, alles is geboekt dus we gaan gewoon. Zie daarna wel weer verder.

Jullie moeten dus nog ff geduld hebben. Maar het gaat er zeker van komen. Om jullie alvast beetje lekker te maken een paar snapshotjes als amuse.

Succes daar & tot snel dan.
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Groetjes Rozie

  • 01 Mei 2009 - 18:12

    Nathalie:

    Hey Meissie,

    Denk niet dat je dit nu kunt lezen, maar zag dat je weer wat op de site had gezet, nou ja een klein stukje dan. Wens je veel plezier in Helsinki en niet te veel zuipen he!

    Veel liefs van ons

  • 04 Mei 2009 - 12:33

    Martijn:

    Heey Roos,

    Goed bezig daar. Dacht ik me helemaal mentaal voorbereid te hebben op een lang verhaal...helaas een kort stukje dit keer :)
    Ben benieuwd naar het lange verhaal. Tot snel

    Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Begin januari 2009 vertrek ik naar Finland. Wel te verstaan naar Kuopio. Ik ga voor 4 maanden een ander land verkennen en vakken volgen die een aanvulling zijn om mijn opleiding Communicatie. Daarnaast is het natuurlijk de bedoeling een hoop te zien, te horen, te voelen en te ruiken. Volgens mij heet dat in 1 woord:beleven! Dus dat ga k dan maar doen.

Actief sinds 01 Okt. 2008
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 25395

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 29 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: