Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roos Bosch - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Roos Bosch - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Begin januari 2009 vertrek ik naar Finland. Wel te verstaan naar Kuopio.
Ik ga voor 4 maanden een ander land verkennen en vakken volgen die een aanvulling zijn om mijn opleiding Communicatie.
Daarnaast is het natuurlijk de bedoeling een hoop te zien, te horen, te voelen en te ruiken. Volgens mij heet dat in 1 woord:beleven! Dus dat ga k dan maar doen.

Recente Reisverslagen:

18 Mei 2009

Creatief met tape & compeed als mn beste vriend!

08 Mei 2009

Rode neus dankzij Helsinki & Tallinn, door de zon!

08 Mei 2009

3 bunny's in St Petersburg

29 April 2009

Het kortste berichtje ooit: Geniet er maar van!

11 April 2009

Heerlijk Hollantia!!
Roos

Begin januari 2009 vertrek ik naar Finland. Wel te verstaan naar Kuopio. Ik ga voor 4 maanden een ander land verkennen en vakken volgen die een aanvulling zijn om mijn opleiding Communicatie. Daarnaast is het natuurlijk de bedoeling een hoop te zien, te horen, te voelen en te ruiken. Volgens mij heet dat in 1 woord:beleven! Dus dat ga k dan maar doen.

Actief sinds 01 Okt. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 25395

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 29 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: