Ff mutsen tellen voor Breggina!! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Roos Bosch - WaarBenJij.nu Ff mutsen tellen voor Breggina!! - Reisverslag uit Kuopio, Finland van Roos Bosch - WaarBenJij.nu

Ff mutsen tellen voor Breggina!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Roos

28 Januari 2009 | Finland, Kuopio

Breggina, deze is speciaal voor jou hoor!

Hoeveel denk je dat ik er bij me heb?

Ik heb 1 petje bij me. Die heb je nog niet gezien als t goed is. Dan is er de grijze muts, die heb ik hier in mn huisje gevonden en ingepikt. Best leuk toch?
Daarnaast heb ik zelf een muts met groene soort van strepen meegenomen. Die is van O'Neill dus ook niet slecht al zeg ik het zelf.
En ik had van mn collega's bij de provincie nog een witte schattige muts gekregen, maar ook die ligt nog op nieuw.
Nou niet denken dat dat het was, want had zelf ook nog een witte muts bij me die ik ook nog niet gedragen heb hier. Haha, wat n giller.

Nou en naast deze uitgebreide collectie is er nog 1 muts die niet vergeten mag worden en dat ben ik zelf!!! Dus you do the math!

Weet je wat beetje t probleem is, mutsen zijn echt heel slecht voor je hairdo. Wordt er zo plat van. Maar als t echt koud is moet je toch wat.

Dus hou de stand van zaken in de gaten. Je zult ze vast voorbij zien komen.

Bedankt voor je leuke berichtje!
Spreek jullie snel weer. Nu eerst ff paar dagen lol maken met Sakieboy!!
xxx

  • 28 Januari 2009 - 14:38

    Kimberley:

    Goh interessant roosie :p

    Ik ben omringd door mutsen hier :p we zaten gisteren me ee groep van 12 man één spel te spelen :p leuk :p

  • 28 Januari 2009 - 15:04

    Martijn:

    Rooooosssie,

    Ik mist er nog eentje, een blauwe!!

  • 29 Januari 2009 - 08:28

    Marieke:


    Wilde wij net een actie gaan doen hier in Holland, met help Roos de winter door! We dachten gaan we allemaal mutsen verzamelen en die opsturen naar Roos, zo te lezen heb je daar niet heel veel behoefte meer aan, want je bent voorlopig nog wel even voorzien van mutsen!

    Nog geen ruzie gemaakt met Sake toch?

    Terwijl jullie je lekker uitsloven op de piste, zullen wij onze plicht hier af maken! Onze plicht klikt mooier dan het is hoor!

    Enjoy it!

    xx

  • 30 Januari 2009 - 09:50

    Breggina:

    Hahhaa! Mooi berichtje :) ! Die grijze heb je goed gejat, erug schattig exemplaar. En idd, wat Marieke al zei: we blazen de actie maar af! Stop met het sturen van mutsen voor Roos! Veel plezier met Sake,
    Kus van deze muts voor jullie ;).

  • 02 Februari 2009 - 05:09

    Nathalie:

    He Meissie,

    Van harte gefeliciteerd met je 26 ste verjaardag. Maak er een leuke en gezellige dag van samen met Sake. Hij is toch bij jou nu? Is mijn kaart al aangekomen? Zo niet, dan krijg je deze dus.
    Ik kom niet langs om je even te feliciteren, daar zit je nu toch echt iets te ver weg voor.

    Liefs Nathalie, Wim en een kusje van Lucas

  • 02 Februari 2009 - 05:20

    Monique:

    Hey Roos.

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! En een hele fijne dag toegewenst.
    Het is leuk om je verhalen te lezen en ik vind het niet erg dat ze soms wat aan de lange kant zijn.
    Geniet ervan.

    Groetjes Koen en Monique

  • 02 Februari 2009 - 06:01

    Martijn:

    Heey Roos,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

    Veel plezier vandaag en we drinken er eentje op als je weer in NL bent :)

  • 02 Februari 2009 - 07:58

    Henk En Gabi:

    Hallo Roos,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel plezier vandaag en nog een fijne tijd in Kuopio!
    Groetjes
    Henk en Gabi

  • 02 Februari 2009 - 09:03

    Marieke Und Jelle:

    Roosje,

    Fijne verjaardag en lekker veel taartjes eten, dan eten wij die hier ook op jou verjaardag!

    Maar er een leuke dag van, maar dat komt vast goed!

    Kusjes

  • 02 Februari 2009 - 10:04

    Dolf En Joke:

    Lieve Roos,

    Heel erg gefeliciteerd met je verjaardag en we wensen jou een avontuurlijk jaar toe (zal prima lukken, gezien je interessante berichten!) en God's zegen.
    Erg leuk om over je belevenissen te lezen in het hoge Noorden; schitterend land en boeiende mensen! Fijne tijd met Sake en we zijn benieuwd naar je volgende berichten.

    Hugs van
    Ruth, Dolf en Joke Hoving

  • 02 Februari 2009 - 16:59

    Johanna Hoving:

    Hey Roos, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! heb je een leuke dag gehad? ziet er mooi uit hoor, waar je woont! geniet er nog van en een super mooi jaar gewenst! liefs Johanna

  • 02 Februari 2009 - 17:18

    Gerda:

    Hallo Roos,

    Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag.

    Fijne tijd nog in Kuopio en succes met je studie.

    Groetjes,
    Ouders van Eline.

  • 02 Februari 2009 - 22:05

    Kimberley:

    Hey ROOSIE :D Happy BDAY! en als je denkt.. halloo het is 4 over 12 hier het is mijn verjaardag niet maar..

    FOUT.. In de USA ben ik nog 7 uur je verjaardag aan het vieren! Hope you had a nice day.. Samen met je bfriend

  • 03 Februari 2009 - 16:59

    M00s:

    Hey roossie!
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag gisteren!! Heb je een leuke dag gehad daar in het koude Finland, brrrr.... Vooral veel boarden volgens mij he?! ;) Veel plezier daar, ik hou je blog in de gaten. Greetz from Nimwegen. Haje!

  • 04 Februari 2009 - 07:24

    Dagmar:

    Hey Roos,

    Nog GEFELICITEERD!!!!
    Beetje laat, dat wel.
    Je hebt ongetwijfeld een leuke dag gehad :)

    xie

  • 10 Februari 2009 - 20:39

    Janneke Gelling:

    hai Roos,

    Fijn jullie berichten te lezen en zie dat het echt goed gaat met Eline, Ans en jou. proficiat, had ook niet anders verwacht. Schrijf nu vanuit mijn huismail want zoals je weet, ben ik nueen echte pensionado.

    Hoor graag meer!

    veel groeten en liefs

    Janneke gelling

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roos

Begin januari 2009 vertrek ik naar Finland. Wel te verstaan naar Kuopio. Ik ga voor 4 maanden een ander land verkennen en vakken volgen die een aanvulling zijn om mijn opleiding Communicatie. Daarnaast is het natuurlijk de bedoeling een hoop te zien, te horen, te voelen en te ruiken. Volgens mij heet dat in 1 woord:beleven! Dus dat ga k dan maar doen.

Actief sinds 01 Okt. 2008
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 25400

Voorgaande reizen:

05 Januari 2009 - 29 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: